top of page

Starry Night- soutěžní mýdlo


Toto mýdlo vzniklo v rámci soutěže na facebookové stránce mydlárski učni.

Zadání bylo modrý top mýdla a technika invert stamp, kterou proslavila teta Klára...více zde: Auntieclaras

Přemýšlela jsem nad klasickou formou a vyrobila jsem pár mýdel které jsou inspirované tetou Klárou, ale pak jsem si řekla že musím udělat něco co určitě nikdo neudělá..a protože je Vincent Van Gogh jeden z mých oblíbených malířů (což nebyl dokud jsem nenavštívila jeho muzeum v Amstrdamu...) rozhodla jsem se že se nechám inspirovat jeho malbami, upřímně se mi rovnou vybavil jeho obraz Starry Night...a tak jsem začala plánovat...


Mýdlo je vyrobeno metodou za studena

SF 8% voda: Naoh v poměru 2.5 : 1

Olivový olej (rozmarýn macerát) 25%

Sádlo 35%

Kokosový olej 22%

Bambucké máslo 7%

Mandlový olej 6%

Ricinový olej 5%


další ingredience:

Kambrijský modrý jíl, Modrý oxid, Zlatá mica, Titanium dioxid, citrát, glycerin použitý na rozmíchání barev ( mica, titanium, oxid)


tady je video z výroby mýdla:

vyrobila jsem více mýdel na toto téma:


 

Musím se pochválit že toto mýdlo vyhrálo 2 místo v soutěži i když konkurence nebyla velká ... stejně mám velkou radost!!!

děkuji všem kteří hlasovali pro mé mýdlo :D

2 místo v soutěži
Starry Night




6 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page